sobota, 10 marca 2012

Moja twórczość

Witam was na moim blogu!
Założyłam go po to żeby każdy mógł czytać moje opowiadania, wiersze itd.
Na sam początek wstawiam jedną z moich twórczości.

     Siedziałam zapłakana w swoim pokoju...
Czekałam na zbawienie. Po kilku godzinach myślenia postanowiłam pójść na dwór. 
Chciałam zobaczyć co dzieje się na świecie.Po drodze spotkałam Adę i Patrycje - były moimi najlepszymi przyjaciółkami ale odkąd zaczęły palić i pić, przestałam się z nimi zadawać.
    Kiedy wpadłam na Adę ona zaczęła na mnie krzyczeć.
Po chwili uśmiechnęła się do mnie i zapytała.
- Hej Magda idziesz z nami na piwo będą fajni chłopcy.
- Nie dzięki - odowiedziałam cicho.
- No chodź, widzę, że dzisiaj masz okropny humor, piwo cie rozluźni - odowiedziała przekonująco.
- Dobra pójdę z wami, ale mama będzie na mnie zła.
- Choć, zadzwonię do twojej mamy i powiem jej, że będziesz u mnie nocować.
- Ok.
Wiedziałam, że to nie jest dobry pomysł ale raz się żyje...
Kiedy weszłyśmy do klubu dziewczyny od razu poszły po alkohol ja natomiast usiadłam w ciemnym kącie i zaczęłam myśleć.
Po chwili podchodzi do mnie tajemniczy chłopak.
- Hej co taka mądra i piękna dziewczyna robi w takim miejscu jak to?
- sama nie wiem co tu robię, przyszłam tu z koleżankami - opowiedziałam przestraszonym głosem.

Po chwili milczenia.
- Chcesz ze mną zatańczyć? - powiedział z lekkim uśmiechem na ustach.
Jego uśmiech był tak piękny, ze trudno było od niego oderwać wzrok.
Kiedy wysunął w mym kierunku rękę, powiedziałam cichym głosem.
- Zatańczę z tobą, ale pod warunkiem, że później opowiesz mi coś o sobie.
- Dobrze.
Po kilku minutach tańczenia pociągnął mnie w stronę wyjścia.
Pociągną mnie tak jakby miało się coś tam stać.
Przestraszyłam się, bo nie wiedziałam o co chodzi.
Ciąg dalszy nastąpi niebawem...


2 komentarze: